Sov sött

hajsan på dajsan:)..
jag har inte gjort så mycket och därför blir det inte mycket skrivandes här. Idag drog jag direkt upp till gymet och tränade mest kondition, as skönt! Kom hem och duschade sen käka och glodde lite på biggest loser Sverige och dirket efter det började jag plugga på matte A som jag ska göra ett prov på på onsdag. Försökte plugga matte B också men gick inge vidare så den boken las tillbaka på bordet direkt. Jag ska gå och borsta tänderna, sen läsa och sen SOVA! jag är jätte trött:(..

Usch jag hatar att skriva sånna här inlägg om vad man bara har gjort under dagen:D. Det är ännu tråkigare när jag inte har någon kamera heller för annars kan man ta kort iaf på dagarna och få upp här:). men det får köpas sen som jag redan sagt.. nu ska jag sova iaf..Puss puss och godnatt


Jag och SötJohanna:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0