vart tog höstlovet vägen?

Gokväll!
Jag är typ precis ny vaken^^. Jag och älsklingen gick upp jätte trötta klockan kvart i 10 ungefär. Sen fixade vi oss och allt så en timme senare åkte vi till Vaxholm för att hälsa på hans systers barn (erik och mira) och hennes kille Tim. Mickes syster var tyvär och jobbade idag så henne träffade vi aldrig :(. Vi var där och lekte en liten stund innan barnen somnade. Vi åkte hem igen vid 3 så käkade vi donken och när jag kom hem var jag super trött.. Fixade först ihop min barstol som jag köpta på jysk igår och sen somnade jag! Sköönt:).. Måste somna tidigt imorgon bara, börjar jobba kl 8! :). Puss


Mira, Erik och Micke i somras

Kommentarer
Postat av: Melsa

sv: Tack sweetie :) Jag försöker göra mycket bra ifrån mig i de flesta situationerna! haha jag har varierande besökare, det har dock ökat väldigt väldigt mycket. Har i alla fall mellan 30 - 80 besökare om dagen. Inte mycket men är ändå nöjd för att ha bloggat i endast 2 månader typ! Kiss love <3

2010-11-06 @ 00:09:54
URL: http://melsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0