19 oktober 2010

Hej!
Redan vart dålig på att uppdatera med jag har inte gjort så mycket kul förutom i helgen:). Känner att det inte är kul att skriva här på bloggen om jag bara har vart i skolan sen vart hemma och pluggat typ:p. Blir inte sådär jätte kul att läsa:).

Men helgen nu då, fredags så var jag hos Emelia som hade fyllt 18 i veckan, vi var där och käka mat och förkröka typ, vi gick sen vidare till moberg:). Det var kul där men jag hade nog haft roligare om jag inte var så sjuk bara, hade ingen röst alls så jag kunde knappt sjunga med och ont i halsen fick jag då med:(. Var tungen att joba i lördags med så jag har inte haft någon röst på hela helgen:(. Den börjar komma tillbax nu iaf, trodde det skulle bli värre för i måndags för då sprang jag coopertestet fast jag var sjuk fortfarande men ville göra det så slapp jag det sen:). Jag har resten av dagarna som sagt pluggat lite och vart med min kära pojke:). har knappt vart hemma men ska hem imorgon iaf utan min pojk:( men vi har bestämmt att inte vara lika mycket som vi brukar men det är ju bara bra för då hinner man sakna varran med och de e såå myysigt:). nu ska jag börja på kunddialoger så dom blir klara med:)




puss och kram och nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0