Bihåleinflammation?!?!?

NEEJ, jag vet inte än men jag kan ha bihåleinflammation.. Om jag har det så är det första gången isåfall:(. Har jätte ont i nästan till öronen och innan hade jag huvudvärk med och massa! Jag har inte tid med sånt här:(..

Var borta förra veckan på praktiken(vi praktiserar varje torsdag och fredag) och jag kan ju inte vara borta den här veckan också?!. I morgon vill jag ju gå för har ett roligt projekt och ett annat projekt med som inte är lika roligt men måste ju göras, fast vi är i grupp. Vi har inte kommit igång så bra på det mindre roliga men fan måste dit imorgon och hjälpa till känner jag och sen har vi de roliga som jag inte vill missa:D hihih, kan jag kanske visa sen när det är klart, eller berätta om de!

Nu måste jag plugga! kanske tar en sovmorgon i morrn i stället då och då börjar jag 12.40 (Y). hihi


Vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: Melsa

Jaa visst var det en smart idé :) man måste tänka logiskt, det tog ett tag tills vi fick upp idéen!

Hoppas ni också lyckas bra med idéer nästa år ;) puss

2010-10-13 @ 20:11:08
URL: http://melsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0