galen och kär

Jag är heelt slut! Jag har praktiserat idag. Vet inte om jag har nämnt äns vart jag praktiserar? jag är iaf på Åhléns i norrtälje. Var jätte trött i dag och hade träningsvärk. Tiden gick så lågsamt men är hemma nu iaf:). Jag jobbar mellan 9-17 varje torsdag och fredag.. Snart är det äntliiiiigeen loov:). åh vad jag längtar nu!

På lovet ska jag:

♥ Sova

♥ Umgås med mig kärleken

♥ Plugga

♥ Träffa några i klassen för plugga klart projekt

♥ Jobba något

♥ Träffa Johanna från edblad för att käka på g och dricka vin

♥ Fixa klart rummet (haft tre stora tavlor som ska upp men aldrig kommit upp ännu, vill nästan inte ha dom längre men får se hur de ser ut. Sen fler små tavlor. Vill göra om hela rummet, måla om också men nej det ska jag inte).


självklart blir det mer saker men de berättar jag när man gjort det.

Idag ska jag bara vara hemma och vila, får plugga på lovet men kanske blir något idag iaf:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0