Helgen "shopping"

jag har lovat er att berätta om min helg och visa er min "shopping". Jag och 6 personer till åkte in till stan för att vi skulle få massage, ebbas låtsas mamma utbildade sig:) vi fick massage i ungefär en halv timme var. Jag och Jenny var först, så när vi var klara åkte vi in mer mot stan för att kolla lite och jag hittade dom här jeansen på gina och tjock tröjan, jag köpte även ett par skor men jag kan tyvär inte ta bilden från skopunktens sida, jag får helt enkelt fota dom själv, som jag inte alls är bäst på! efter stan gick jag hem till gustavo där massor av folk var, jag stannade inte så länge för på söndagen jobade jag! :).



pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0