LÖRDAG.

Goddagens!
Idag har jag jobbat från 11 till 17, var ganska mycket folk idag, det kom alltid in ett stort gäng varje gång kändes det som fast det kanske de inte gjorde:p. Det kändes som om jag städade typ hela dagen idag på jobbet, stod mycket i disken och sen blev jag tillsagt att puttsa glasen där all mat och konditori ligger i, vet inte vad de heter men men:D, sen städade jag lite till innan jag gick hem så jag slutade idag med att ha jätte ont i ryggen^^. Jag är lite sjuk också:( tror pojkvännen min har smittat mig, har ont i halsen..

Jag sitter nu i elsklingens säng bredvid honom menad han sover:) han började 7 i dag stackarn.. Jag kom hit efter jobbet och vi har käkat gott och sen gick vi upp till sängen direkt för han var så trött:(.. hoppas på att det blir efterrätt snart med, han ska väl vakna först. jag hade inte ätit nått annat idag så min första måltid var typ kl 6 men jag har inte vart så hungrig heller, mest känt ont ihalsen^^.


jag skulle typ kunna sitta här hur länge som helst och skriva bara för att jag inte vet vad jag ska göra nu när han sover:p. har precis kollar kinza och tyras show:p One tree hill verkar sluta uppdateras:(:(:( är de någon som har kunnat ladda ner avsnitt 3 i säsong 8??? :(:O... Nej nu ska jag lägga mig och mysa med micke medan han sover:).

Haha jag och min framtid! snygga va? :)
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0