P.S I love you

Såg precis på P.S I love you med älsklingen som gick på 4.an.
jag hatar och älskar filmen.
Usch jag blir så ledsen när man ser den, satt nästan och höll om älsklingen under hela filmen, vill aldrig leva utan den man älskar allra mest i världen. jag tror inte någon vill göra de^^ men usch det gör så ont i magen att se på den filmen men ändå så älskar jag den! Den är så härlig ändå, den är full av kärlek.

Jag börja grina när hon sprang till sin mamma och insåg att hon aldrig mer kommer att få träffa honom igen och satt där ensam och skulle äta när dom tog bort den ena tallriken, usch så hemst:(.. Men älsklingen var såååå sööt! åh gullet, jag satte mig i andra soffan och så var de precis i slutet i filmen när hennes mamma och holly åkte till Irland tror jag att det var, så skulle jag säga något till micke och så kollade jag på honom och då ligger han i soffan med tårar i ögonen så de rinner ner en tår på kinden:) han är för söt min lilla pojk! jag är som lyckligast tillsammans med honom, I love you.



Kolla på den om du inte har gjort det!

Kommentarer
Postat av: Melsa

Åååh så söta ni är :) så kärleksfulla hihi...

Joo headern är fin, men jag skulle dock inte kunna ha en sån bild med tanke på att jag har familjen & släkten som följer min blogg :) Men den är snygg iaf <3

2010-10-10 @ 00:51:24
URL: http://melsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0