ROSA BANDET

Så, nu är bloggen fixad och donad^^. vad tycker ni? kommentera gärna! Jag är ändå lite nöjd för den såg ju lite tråkig ut innan och jag är inte expert på att fixa bra header eller stilen på bloggen så tycker ändå det varrt okej :).

Gör som mig, stöd rosa bandet! För att jag skulle kunna fixa min blogg så gick jag in på designadinblogg.se där fanns de så man kunde stöda rosa bandet, gör det du också:). Du ser den på höger sida om bloggen, inte svårt alls att fixa, dom skriver precis vad du behöver göra för att få dit den. 

http://www.designadinblogg.se/stod-rosa-bandet-lagg-in-ett-rosa-band-pa-din-blogg/
logga in här om du också vill stöda rosa bandet på din blogg!!

Pussss

Komihåg, kommentera gärna om vad ni tycker eller om ni har svårt att fixa rosa bandet på din blogg, eller kommentera bara vad du vill:).


Kommentarer
Postat av: Melsa

Headern & din blogg är supersnygg!

Speciellt din header, sexig bild :) mucho love <3

2010-10-09 @ 19:43:17
URL: http://melsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0