Skolan!

Jag hann inte med bloggen mer igår, jag skulle ju som sagt i tidigar inlägget plugga massor men jag somnade typ direkt! jag har vart helt slut på sista tiden, sov inte ut i helgen heller. Jag var tvungen att sova igår för var hos läkarn kl 8 imorse. Om jag hade satt mig och blogga så skulle jag suttit en längre tid vid datorn istället säkert.

Men ja läkarn då, jag var där för att kolla mina höfter. Dom knakar när jag går så jag fick träffa en sjukgymnast så fick 3 övningar som jag ska göra 3 ggr om dagen för att töja ut typ om jag har fattat rätt:). Idag ska jag hem till pojken efter skolan, ska plugga matte och måste hem sen så ni får kanske se vad jag shoppat i helgen, vart bara skor, jeans och tröja! var inte äns i stan för att shoppa men kan berätta sen.. Ska ha svenska nu puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0