SKOLAN!

Hallå:)

Imorse gjorde jag prov i matte B som jag skrev i tidigare inlägg.. Jag vet faktist inte hur det gick, de kunde kännas bra ibland men vem vet om det vart rätt?:D AJa vi får se, känns dåligt ändå.

Satt precis och lyssnade på redovisning, skulle själv redovisa men Julia men hon är hemma och är sjuk idag så jag gjorde det aldrig, varför är jag så feeeg?!?! Men jag tänkte skriva till lite så ska vi redovisa det tillsammans nästa vecka istället, skönare att göra det tillsammans med någon tycker jag:D. Meees jag är då!...

Nu ska vi se klart på Troja på svenska lektionen sen ska vi skriva om en av dom som är med men har inte bestämmt än vem jag ska skriva om:S.. Ni ser hur bra det går för mig va?:) Haha men men nu börjar vi! puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0