3 veckor kvar!! :)

Hej, nu när det är så fint väder ute så vill jag inte sitta här och skriva! därför tänkte jag skriva att inläggen kommer när de kommer:p fast det har ju alltid vart så^^ hahah, men ni förstår! Jag vill heldre sitta ute och göra saker:). Jag har pluggat lite, igår var jag på fest hoss tvillingarna malin och jossan:). de fyller 18 idag så grattis till dom:). Jag jobbade ifredags och jag var heeelt död och sjukt stressigt var det, tydligen bara vi som hade öppet:S... Jag har jobbat på brännan och så har jag lekt med barn (mickes systers barn) :).

Bilderna har jag ännu inte på denna dator! Fan, jag har precis skaffat kamera men jag tar aldrig med mig grejerna:D (Y) bra Rebecca! nu får vi se vad som händer, sitter just nu tsm me micke och hans kompis medan de spelar NHL :( ska försöka plugga så jag hinner med allt för om 3 VECKOR EXAKT ÅKER JAG TILL KRETA:):). tidigt på morgonen så är nog redan där om 3 veckor:). naajs, men nu ska jag sluta skriva, har tråkigt därför blir de för mycket text:D.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0