Big brother soffan!

Gokväll, sitter just denna stund i soffan och kollar på Big brother och är typ nyvaken och ny duschad:D. Hade sån huvudvärk idag igen så micke bäddade ner mig så somnade jag sen och han drog på träning! han är ännu inte hemma:s.. Idag hade jag och jenny en spontan idrotslektion, eller vi skulle ha men hade inget att gå på så fick fixa en lite snabbt, gick väl sådär eller det hade känt bättre om några i klassen hade visat mer respekt!

angående de jag skrev igår, om den "hemlisen".. Jag och micke skulle på visning idag på en etta, men vart inte så:(. blev lite sur, jag vet att vi inte hade flyttat men ville ändå kolla, de kan vara kul liksom men micke bestämde sig idag att han inte ville för kändes dumt om vi ändå inte skulle köpa:p vart lite arg, hihi! menmen vi får kolla de mer när de är mer dax eftersom jag går kvar i skolan och så! :P. men de var de bara, haha! godnatt sen allesammans;).

Kommentarer
Postat av: Cillis

Jaa sänggrejen har jag tagit bort men jag har inte målat om rummet :D Vad tråkigt att ni inte kollade på lägenheten, jag vart fett glad för din skull :/ :) älskar dig, puss cilla.

2011-04-12 @ 12:28:07
URL: http://livetenligtcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0