Fredag!

Idag är det fredag och vad har jag gjort hittils? Jag var på praktik (på akeba) mellan 10 och 17 ungefär:) Jag fick tillbax min huvudvärk i morse:( blir gaaalen!! Imorgon fyller min kära mamma år så köpte en present till henne från akeba, och ett jätte fint kort! kan visas sen:). När jag kom hem så kokade jag lite kaffe och tog en kaka för att få i mig socker, och för att kolla om huvudvärken går bort:D (tar typ aldrig ipren eller så). Sen drog jag fram alla mina kläder som ska sys upp, in eller annat och så gick jag över till grannen för att låna deras symaskin, som jag inte fattar något alls av! Hämtade den kl 6 typ och har ännu inte kommit igång typ:D. Eller den fungerar typ inte, den syr inte fram! syr på samma ställe typ och traslar sig sen:D.

Vad ska jag göra ikväll då? Jag ska nåla fast allt iallafall, ska sy i typ 6 olika plagg så ska sätta nålar så det är klart ialla fall för bara de tar tid! Sen hade jag velat baka idag med, sa det till mamma när hon kom hem. Frågade om hon ville baka eftersom hon fyller år i morgon, ja sa hon men sen fick jag reda på att det skulle iväg på lv3 pubb för alla gamla miletärer som pappa har vart! Så här sitter jag ensam hemma och ska sy en fredag kväll:D men de är skönt att göra lite annat med, är på fix humör idag:) älskar att sy med! Ska fortsätta nu, puss!




Nya klänningar, båda 249 kr. (inga bra bilder)
Den första kostade 449 men var trasig när jag fick den så fick den för 249:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0