Fredagsmys!

Igår var jag hemma från praktiken och liksa så idag! Är samtidigt sjuk som jag vill vara hemma:p. Nej men jag har typ haft ont i huvudet flera dagar och flera gånger mer dag, vet inte om de är stress eller vad det kan vara! Har ont i tinningen typ, närjag somnar, när jag vaknar och kommer tillbax lite då och då om dagarna typ:s.

Idag så åkte jag med micke när han gymmade, så då solade jag:).
Ikväll ska jag hem och vara med Cilla:) vi ska vara hos mig, kolla bb, snacka, äta ost och sånt och dricka vin! alltså fredagsmyys! ikväll blir de tacos hos micke med:). Midre roligt är att jag jobbar imorrn! :D puss♥


Haha, Suzan, jag, Linn, Cilla, Riva och natta, år hmm 08-09 kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0