Hur många lingon finns det i världen

Är hemkommen från en fika på flygis med brudarna! Jag var hos tandläkarn idag och så mötte jag upp annica på flygis för att vi skulle käka och sen dra på spinning. När vi satt och åt kom suzan och natacha sen riva och senare kom Emelie, katja och födelsedagsbarnet Sara:) så grattis till henne :). Vart ingen träning för mig, annica drog iaf på spinningen (duktig som hon är:D), jag som tvingade henne att boka i morse men så går jag inte äns själv:D. Men jag har nog feber som jag har haft under hela dagen typ och känner mig nu illa mående! att spinna på de är inte så jäkla kul:( så blev inget för min del:(. men om jag mår bättre i morgon blir det skivstång kondition!! Jag har typ huvudvärk varje dag nu:(:(:(.....

Ihelgen var jag och min älskade pojkvän på bio, vi kollade på hur många lingon finns det i världen
De var en sån hääärlig film, rolig, sorglig och allt, haha jag älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0