huvudvärk, huvudvärk och återigen huvudvärk!

Som alla mina dagar, idag har jag haft jätte jobbig huvudvärk:(. usch! jag har inte tid att sova heller och då kan jag inte sova inatt! Imorgon är jag i alla fall ledig, hur skönt som helst:). Ska försöka plugga massor då! och de behöver jag idag med... Vi fick en suuuuper jobbig uppgift idag som ska hålla på ett tag, eller vi ska skriva dagbok i en hel vecka som börjar imorrn, vi ska inte skriva vad som helst heller! själva "temat" heter är jag miljövän? vi ska skriva ner varje dag vad vi gör, alltså som när man bortar tänderna, låter vi vattnet rinna? samma med disken, och hur länge man duschar, går man eller åker man buss eller aa massor, tillochmed om maten eller kläderna är mijövänliga! och vi har ju APU (praktik) varje torsdag och fredag och då måste vi tänka på de där också, hur de sorterar och sånt och så har vi massor med frågor vi ska svara på med! usch, de kommer verkligen inte vara kul :P. men får försöka skriva varje dag så ska de nog gå bra och snabbt:). vet inte riktigt hur min dag kommer att se ut, kanske städa lite i höghus, och kanske plugga lite eller så, ska försöka plugga iaf.. :) kyssss♥


Kommentarer
Postat av: Melsa

DED DÄR uppgiften hatade jag!! Den är as jobbig :)

2011-04-12 @ 22:02:19
URL: http://melsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0