Kaffe = medicin?

Idag mår jag mycket bättre, har faktist inte haft ont i huvudet alls sen igår på dagen:). känns jätte skönt när man har haft det i ca 2 veckor! Igår på dagen så kokade jag lite kaffe för att jag ville bli pigg för att jag satt och plugga en hel del igår, kände att det kunde piggna upp mig lite som det också gjorde:) brukar inte dricka kaffe så orfta annars! Efter jag drack kaffet och käka digestive så va huvudvärken bort helt, kom aldrig tillbax, inte äns när jag skulle sova eller på morgonen:D. Så det var väl kaffe jag behövde ?? varje gång jag har ont i huvudet ska jag nog ta kaffe direkt:D.

Idag har jag vart på praktik och det var så lite folk så jag gjorde knappt något, fick sluta halv 5 tror jag det var istället för kl 6! och usch vilket väder vi har då, allt blåste bort ute, möbler och grejer:D. Ikväll ska jag kanske beställa en kamera som jag egentligen skulle gjort igår men datan vart så seg och varm så orkade inte vänta, så kanske gör de ikväll! :)

Samsung ST70

Fast en svart:).Någon som har/haft denna? vad tycks isåfall?:)


Kommentarer
Postat av: veronica

bra att jag kom in så du fick prata lite då^^

2011-04-08 @ 15:54:27
URL: http://veronicanasslander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0