Måndag!

Hallå:). Inget bloggande i helgen nej, orkade inte! snabbt om helgen, fredags kollade jag på fotboll och sen var hos micke och möös:) jobbade lördag, drog direkt efter de till vaxholm och myste med barnen och bestämde present till mickes mamma:) söndag blev de lite solande, städa, städa rummet och rensade i garderoben och även började packa 4 veckor innan man drar:) haha!

Alltså en lugn helg men istället kör jag på ikväll då de är studentskiva:). Har lagt in vinet i kylen är godast lite kallt, och snart kommer cilla så vi ska sätta oss på ballkongen ett tag innan vi börjar fixa oss:) det är Samsam som har ikväll och temat är idol.. Jag och några brudar ska vara spice girls och jag ska vara emma där, kommer gå kväll i vit klänning, gråa klackskor, kanske knähöga strumtbyxor och två toffsar, haha och självklart klubba i munnen!! :D Ska ta med kameran så visar mer imorrn kanske:).

Lite från helgen!




Fina vaxholm!


Nu ska de fixas och donas:) ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

hej bor din kille i vaxholm? :)

2011-04-19 @ 14:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0