Onsdag

Hallåjsan!
Studentskivan var jätte kul:). var såklart hemma från skolan igår, jag solade med Cilla men vart senare jävligt kallt! Sen duschadejag fräschade upp mig så drog vi till donken, och vävlar vad vi käkade:D haha! var mätt men proppade i mig ändå en glass som gjorde det värre:D. Micke hämtade mig vid 4 sen typ, drog hem till honom och pluggade lite och somnade som jag egentligen inte skulle men fy va trött jag var^^. Idag har jag vart i skolan från kl 8 för att jag gjorde ett prov som gick bra:D(fick reda på betygidag). Sen har jag haft 2 redovisningar, skulle ha ett prov till men hade inge ork till att plugga på de med igår så jag gör de efter lovet:D. Slutade även tidigare idag :) super skönt! Jag ska inte göra sådär jätte mycket idag tror jag, ska plugga nu snart sen ska jag och cilla ut och springa:):). Imorrn börjar praktiken 10 och de sa att jag får sluta 3 för de e helg sen och yes, har påsklov till 3 maj tror jag de blir:). fyfaan va skönt!

Jag har med mig kameran hit till micke men sladden är hemma:D (Y) får bli en annan gång:D.
kyss♥

En bild snodd av Melsa :).

Spice girls (riva saknas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0