Torsdag

God morgon:). Jag är redan vaken och har redan ätiti frukost med:). Tänkte sola idag men de är så kallt på mickes och deras baksida:(, hemma hos mig är de säkert jätte varmt, men men får sola imorgon. Jag ska sitta här ett tag och sen fixa mig, jag och älskling ska sen ner till pelikan (mitt jobb) och äta lunch senare:). och sen kanske gå runt på stan lite och kolla! myss!

Det är inte långt kvar på lovet men jag tror att jag ska spendera resten med all plugg och försöka träna mycket med:). måste fixa allt nu innan jag åker så att jag får mina betyg så kan jag leva livet i sommar i stället;). Så jag kommer nog inte hitta på så först mycket. och får se vad som händer på valborg, vet inte de än:). Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0