Lite nytt

Idag var jag ledig och fy så skönt det var! behöver flera daga!! :). Imorgon är de praktik och på fredag, de är skönt men jag gillar inte att de är så jävla långa dagar hela tiden:(. räcker med att man går i skolan till 16.40 annars.. Jag har suttit vid datorn, började på miljö uppgiften (hur tråkig som helts) och så gick jag och micke ner på stan när han kom hem:). Fick med mig en del, de som jag redan viste att jag skulle köpa då:D och påväg hem så överraskade micke mig med att hämta ut min kamera på kryddan, vart ledsen när jag såg att jag inte hade fått post men han hade fått sms om de på jobbet men han ville överraska mig och de gjorde han verkligen:) så har lekt med den hela kvällen:D.

Detta fick jag med mig:)

var lite rea på H&m, alla tre för 50 kr. behövdes verkligen!

Ska färga ögonfransarna och ögonbrynen innan jag reser:)

Soltabletter och trevis till jag åker utomlands det med:D. Trevis är för att inte bli magsjuk eller så!

nytt smink, de andra gick sönder så fick bli H&Ms egna nu, brukar inte använda annars

KAMERAN:) och kameraväska och så var de även minneskort:). Kameran är jätte bra så är suuper nöjd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0