Jobbar

Hejsan :) som vanligt börjar jag nu med; länge sen jag skrev sist:P haha men jag skriver när jag känner för det för de brukar alltid bli massa pauser men nu när Jag har skaffat iPhone så kanske det kan bli mera inlägg :).

Jag sitter iaf just nu på jobbet (Småglin), Är sådär med folk. Jag jobbade i torsdags och fredags med, egentligen så är det praktik men jag har fått lite jobb tider med och igår och torsdag var handledaren hemma med sjukt barn så då fick jag jobba själv så det blev betalt :) skönt det ju för annars hade man vart här dom två dagarna fast med obetalt eftersom det egentligen är praktik då :P

Tänkte visa er två tröjor som är köpta på primark när jag var i London:)

Igår bar jag den där rosa fula tröjan med ugglor men den är otroligt skön så kunde inte lämna den hemma :D
och idag bär jag denna sockersöta skjortan :)
Puss svejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0