Julklappar

Vi har firat jul idag hos farmor och farfar :) släkten var här och åt julbord och delade ut julklappar till dom från oss och tvärtom :). Jag fick pengar av dom! Vi delade även ut julklappar från familjen eftersom vi åkte ner igår men det vad inte alla för min bror och syster firade jul hos deras respektive så vi firar oftast dagen efter :P jag är jävligt glad över mina julklappar iaf :) haha och ett riktigt gott skratt och tårar efter mickes paket till mig :) fick så mkt fina saker :)
Fick mjukisdress, bok, pengar, glas, ljusstakar, halsband, presentkort haha ja ni kanske ser på bilderna? :) fick jätte fint örhänge av min syster som jag ska ha på nyår tror jag:)

Sist men inte minst paket av älsklingen :) jätte fint armband och sen ett stort paket fullt med tidningar och så mellan alla låg ett litet kuvert i fast med en STOR överraskning :) ni ser på bilderna:) tror ni jag är glad eller?:) jag skattade och grät hur mycket som helst samtidigt så till och med min mamma och syster grät :D åh så underbar kille jag har :)
farmor vad vår tomte :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0