På väg hem!

Sitter i bilen på väg hem mot Norrtälje från Småland :(.. Hade velat stanna längre men Micke ska jobba imorgon men jag är såå tacksam att han hängde med och så :) blev iaf två nätter :) firade jul igår hos farmor och farfar som jag skrev om och så :) idag var vi hos mormor och morfar och firade innan jag och Micke åkte hem :). Vi ska hem nu till Micke och fira mera jul med hans syster och barnen :) fick ett paket innan vi åkte på julafton men blir lite idag med :) härligt med julafton hihi. Alla har tyckt att jag har vart en skitunge nu under dagarna med all julklappar :D men man växer nog aldrig ifrån det, inte jag i alla fall haha! :)
Fina mormor och morfar idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0