Stockholms trippen

Godkväll!
Igår åkte jag och Cilla hem till Linn i Stockholm :) vi shoppade först, gick och åt och sen åkte hem till henne :). Wilma och Malin kom också:). Vi gick sedan ut på kvällen och vägen hem var för jävlig!! Vi var hemma 5 på natten efter vi fick stå i en buss i 20 min innan han åkte i väg för att bussen var trasig, sen skulle vi byta buss men den åker mitt framför näsan på oss när vi springer efter. Nästa buss gick om en timme men vi åkte med en annan men då fick vi gå 1,5 kilometer hem :D vi kom hem iaf men fan vad arga vi var, haha! Sov Inge bra alls och alla blev typ sjuka :D när jag kom hem åkte jag och hämtade lite packet :) två från Nelly.com och ett från h&m :) så idag har jag testat 14 trosor som jag fått hem:) det var rea och jag behövde byta ut tydligen tyckte jag :D shoppa även 3 bh:ar :)..

Här hjälper vi vår gravida vän Linn att knyta skorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0