Act


Imorgon är det min sista praktikdag på Edblad! Som förra gången jag praktiserade där fick jag välja smycken som tack för de veckorna jag var där och samma fick jag göra idag! Jag valde Act ringen, den är ganska ny och jag har aldrig haft den men Johanna nämde den och då vart jag sugen direkt, den är as tuff men ändå passar allt och den fick det bli!! kostar 399 och vi fick välja för 500 så imorgon får jag välja något mer för hundra kr men de finns inte så mycket för de men jag ska lägga till lite då, men är inte hundra på vad jag ska välja:O tänk när man får den chansen liksom^^

Vad tycker ni om ringen? (den är dock finare live och på:P) loooove it! som jag alltid säger^^♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är snygg som fan!

2011-02-25 @ 11:12:24
Postat av: veronica

älskar den! supersnygg

2011-03-08 @ 07:26:14
URL: http://veronicanasslander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0