Bikinisarna

Nu har vi vart och hämtat mickes föräldrar:). Jag har fått lite olika saker också:). En liten staty grej, 4 bokinisar fast två av dom blir mina och två ebba och sen en scarf :). Sen så hade hon köpt 4 strand klänningar, eller sommar klänningar och så fick jag välja om jag ville ha någon och en vit tunn klänning valde jag fast jag sa det att jag har den här så hon och jag kan ha den tsm, den var enkel och jätte sööt:).

Nu tänkte jag lägga upp bilderna på bikinisarna för att Ebba ska få se dom så hon kan fundera på vilka hon vill ha:). Mickes mamma trodde nog inte att vi ville ha några för de fanns inte alls dem som vi ville ha men jag tyckte att dom var snygga iaf;) hon tänkte annars sälja kankse till några arbetskamrater, haha hon är så sööt! :).





Den här sista blev min favorit:) först när jag såg den va jag osäker men när jag testa den vart den min favvo:). Blir säkert jätte fin när man är brun, haha det säger man typ om alla bikinisar!^^

Kan säga att alla är finare på än på bilderna:p

Kommentarer
Postat av: annica

Snygga ju ;-) <3

2011-02-04 @ 12:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0