Dagens bästa händelse

Idag hade jag praktik och gissa vem som kom in och vem jag hjälpte till med för att köpa grejer till en gala och tog betalt av idag?????:):) Judit och Judit.. Ena bor ju här i norrtälje typ och hon kom in med en kompis där och jag hjälpte henne, faan va härlig hon va och jätte rolig! Tyckte först bara att jag kände igen henne och sett henne förr liksom men aldrig tänkt att de är hon liksom men när jag väl stod och hjälpte henne så kom jag på de sen och sen så sa killen hon var med att de var hon:P och hon ville inte ha en  scarf för då hade hon vart så lik judigt och hon ville vara lite mer sig själv:D as härlig var hon!

Hon som är inringad var det:).. det är ju inte samma person som många tror..:D

Efter praktiken gick jag hem snabbt, bytte om och sen gick jag på 90 pass och även där såg jag judit, hon hade nog vart på passet innan :P. Men de passet jag gick på vad riktigt bra, de va allt liksom så de får jag gå på mera gånger:)... Har ännu inte duschat, ska göra de snart men funderar lite på vad jag ska ha på mig i morgon för då blir det fest i stan! :) puss och säger även godnatt nu^^nattinatti ♥


Kommentarer
Postat av: Melsa

Hahah men Gud vad roligt :P

Har alltid trott att det varit samma person!

Lite läskigt hihi...

2011-02-10 @ 23:49:45
URL: http://melsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0