Festligheter

Idag har jag bokat en hytt för 4 pers på Galaxy den 2 mars:) hört att det ska vara as många som ska åka så det ska bli skit kul:). Frågade Melsa om de hade bokat och de hade dem så jag bokade en hytt idag, vi var först två men vi ska fixa så vi blir 4;) riktigt kul! synd att det är på min brors födelsedag men de kan firas senare hahah! lät typ as elak där... Imorrn ska jag och cilla på 90 min pass på friskis:) skulle tränat idag men micke kom hem så sent och jag va konstig i magen så vart inget idag heller"/ vi har käkat glass och jag gav honom massage som vi fick göra på alternativ medicin idag:). Helgen hoppas jag på festligheter förhoppningsvis i stan men annars får de bli typ mobergs eller nått:D.. Jag längtar så jävla mycket till jag ska åka utomlands och jag fick min ledighetsansökan tillbax idag och den var okej, så de va skönt:D. Melsa frågade även mig idag om jag vill följa med brudarna till mallorca i 2 veckor i sommar men de blir så nära till att jag kommer hem men jag skulle inte vilja missa den resan med tjejerna så ska fundera på och försöka skrapa ihop pengar till det med kanske:D. höhö as sugen på göra lite kul, som ni kanske läst! kryssning, festa, resor och massa sånt:). nej känns som jag typ bara skriver massa strunt så nu ska jag sätta punkt för det här och snart sova... Pusss PUNKT!

Kommentarer
Postat av: mia

sv: Tack så mycket :)

2011-02-09 @ 23:40:15
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/
Postat av: annnica

OOOOOOOOoooOh yeeeah!

2011-02-10 @ 18:59:07
URL: http://annicamsidebrand.blogg.se/
Postat av: Melsa

Vi ska ha såååå kul på kryssningen :)

Så kul imorgon i stan!!!

Och förhoppningsvist kul i mallorca/magaluf i sommar :D Jag räknar med dig baby!!! Love love love <3

2011-02-10 @ 23:56:07
URL: http://melsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0