Förra veckans shopping

Förra veckan fick man massa pengar in på kortet, Fick lön av 5 olika jobb denna måndag:). Har shoppat lite förra veckan förutom det jag har beställt på H&M då (inlägget nedan) som jag tänkte visa er men en klänning som jag köpte på Edblands rea har jag tyvärr ingen bild på och är hemma så den kommer upp senare, måste visa den sen för den e så söt:P.



Mina nya älsklings tröjor:) kortmodell och as sköna! H&M ca 70:-


Nya älsklingssmycken från Edblad och Co
Ring 249:- Örhängen 149:-

Även denna skönhet från Edblad och Co 300:-
Jag älskar denna tunika, älskar bältet till och så men jag passar riktigt inte i den så bra, den är lite för lång för min smak men jag köpte hem den för att testa den me annat så får se om de sparas eller lämnas tillbax, de är så synd bara för tycker den e så snygg! (På bilden ser den jätte ful ut tyvärr)

Jag har även färgat håret and i love it!


mörkt under hår och lite flumm bilder sådär:D


Kommentarer
Postat av: Ebba

Så snygga saker och inte minst hon som äger den här bloggen!! Blev så bra i håret:)

2011-02-01 @ 22:22:55
URL: http://ebbaalmroth.blogg.se/
Postat av: Ebba

Så snygga saker och inte minst hon som äger den här bloggen!! Blev så bra i håret:)

2011-02-01 @ 22:23:50
URL: http://ebbaalmroth.blogg.se/
Postat av: annica

håller med överstående ;)

2011-02-02 @ 23:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0