förstår inte själva grejen!?

Jag har slutat för dagen i skolan men jag kan ändå inte gå hem, jag förstår inte det där med att man stannar kvar i skolan typ en timme till fast man har slutat:p jag har slutat för ingefär en halv timme sen iaf men funderar på att dra snart men orkar inte:D.. Vissa i klassen har fortfarande lektion så därför är jag kvar med! När jag kommer hem så ska jag sätta igång hög musik sen sätta igång med stor städning och att tvätta för i morgon hämtar jag och Micke hans föräldrar och då måste det ju vara snyggt i huset:). Micke jobbar till kl 6 i dag och jag sa de att om han stannar hemma med mig igår då och skiter i gymmet så lovade jag att städa huset:D och självklart stannade han då:D haha! men ska dra hem snart  puss♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

gumman jag förstår dig precis! Hälsa och tacka mickas föräldrar så mycket från mig imorgon!!:)

2011-02-02 @ 17:45:27
URL: http://ebbaalmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0