Fredagsmys

Det blir inte så där mycket bloggande när jag har praktik! har det varje torsdagar och fredagar.. Jag slutar halv 6 om dagarna då och då blir de middag direkt och måste mysa lite då med älsklingen åh så som jag har gjort idag:).. Micke kom och hämtade mig för att vi skulle åka hem till mig men maten var klar hos honom så vi drog dit och käka, sen fick vi se lite bilder från Thailand och så drog vi hem till mig eller micke lämnade mig här hemma:). Han drog till en kompis och jag har myst med mamma hela kvällen:) sett let´s dance och parlamentet och käkat onyttigheter:).Sen hade jag även fått hem ett paket från H&M men hälften skickas väl tillbax^^ lika bra! Köpte även ett jätte sött linne på Edbland idag med:). Snart kommer micke och då ska vi sova för vi jobbar imorgon! :) Nu vet ni vad jag har gjort idag då, hihi puss puss och hoppas ni har en bra fredagskväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0