Hemliga lådan!



Kom på senare att det fanns något mer jag hade köpt, satt verkligen och funderade på va de vekligen inge mer? men kom aldrig på men så satt jag och prata om med micke så kom jag på det då:D. Alla som är medlem i Friskis & svettis fick 15% och 25% rabbat på valfi vara på intersport och 25% på sport Bh i helgen:). Jag drog dit i lördags för att jag var ute efter ett par ute skor så hittade dem perfekta! hur snygga är dom inte?!



Jag tycker det kan vara svårt ibland att hitta ett par bra och snygga skor samtidigt men killen som hjälpte mig hittade de perfekta:). Jag fick hjälp direkt och jag fick springa på ett löparband i butiken (pinsamt) för att se hur jag springer med fötterna,och så sa han vilka skor som skulle passa min typ och det var ju snygga som helt med:D på bilder ser de lite orange ut men de är knallrosa :D 
1200 kr men 25% fick jag så betalade 900:- :D. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0