Lev livet

Heregud vad jag bloggar idag:P men många säger att jag är dålig på att uppdatera så nu jäklar, skrivit mkt senaste:). Jag och micke har precis tryckt i oss mixsallader som vi köpte med oss efter gymmet:). jag har ju somsagt vart på promenad i morse men jag ville till gymmet med för micke skulle också träna, kände att jag ville ha styrketräning med:). Jag och micke köpte med vår första frädiga mat och det var jätte gott:) men om vi hade gjort mat själva hade det blivit jätte sen mat^^..

Känner mig jätte taggad för att träna hela tiden, jag älskar det men det kommer nog inte hålla så länge tyvärr men ska verkligen försöka för tycker det är bra att jag tycker det är kul och att jag vill gå upp på gymmet eller något pass:). Kännes som om jag börjar vilja ta tag mer i mitt liv, jag har ärligt talat om man tänker efter så känns det som om jag bara har tagit dagarna som de kommer och orkar typ inte tänka så mkt på mitt liv men jag börjar känna mig motivrad till att börja nu:D! Jag har ju kommit igång ändå ganska bra med träningen, skaffat ett till extra jobb och jag vill börja på att testa nya saker! Jag vill börja ta körkortet nu känner jag, jag har knappt börjat:S och jag ska söka nya praktikplats snart och funderar på att välja något helt annat än mode eller inredning, vill testa nytt!

Snart ska jag duscha och sen kanske kolla film med min fiiin fiiina älskling:)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Härligt tjejen! Och snart joinar jag dig!;)

2011-02-02 @ 23:10:09
URL: http://ebbaalmroth.blogg.se/
Postat av: annica

du är ssssöööööööööööööööööööööööt !

2011-02-02 @ 23:11:10
Postat av: Mr. hemlig

en fågel viskade att du ville ha föer kommentarer, hihihihihi. jag tycker du är snygg (a)

2011-02-02 @ 23:18:16
Postat av: jag själv ( becca)

Bra ebba!:).

Annica du är snyyyyyyyyygggg, sööööt alllt!!

Tack Mr. hemlig, det är säkert linn, ^^

2011-02-03 @ 13:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0