Lingonveckan!

Nu har jag vart hemma från skolan både igår och idag:(.. förra veckan i osdags så glömde jag mina p-piller hemma så jag inte kunde ta dem och så fick jag dem sent på torsdagen så efter de har jag fått ont i magen varje dag och mådde illa ibland men sen gick de över och vart så vajre dag typ, vet inte om de är därför men fick så efter jag de glömt ta pillerna! i söndags kväll fick jag ont och trodde de skulle gå över med hade de även när jag vaknade igår så jag stannade hemma och vila och så fick jag lite mensvekr och idag kom mensen:(:( jag hade nästan alltid mensverk första dagen och jag tycker de är riktigt retande mag ont! jag stör mig så mkt på den och därför stannade jag hemma idag med, sov jätte dåligt inatt och jag kunde inte ligga rakt för då kände jag verken mer:S:. Vi skulle åkt in på älvjsö mässan idag och fan jag ville dit! missade Uf mässan när de var här i norrtälje med men jag vet att jag hade inte orkat de och bara blivit irreterad på verken:p.. Tycker inte ni tjejer att mensverken är retande?? de är inte som när man har vanligt magont.... Men jag ska försöka plugga massor idag för vissa saker ska in innan sportlovet och i morrn måste jag gåå!!

Jag har lite ångest över att jag inte tränade igår:(:( skulle boxas och ville på spinning idag! cilla smsa i morse och sa att de fanns plats på spinningen men jag sa nej:( usch känner att jag vill träna, när man har mensverk ska man inte träna då? (A)  men i morrn måste jag på core och danspasset;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0