Lördag

Det är lördag och idag har jag jobbat! Malin på jobbet hade bakat kakor som vi säljer nu på cafét! Snickerskakor och pappas favorit som är havrekakor med marräng och hasselnötter:). Jag vart jätte bak sugen och fick receptet så jag mötte upp mamma på flygis för att köpa saker så jag kunde baka! :) de vart super gott men orkade inte käka så mkt men imorrn har vi familjemiddag och då bjuds det på mina kakor:). Jag har även sett melodifestivalen och gaygalan:P. Ska kolla resor sen sova!





Nallen som jag fick av micke i julklapp ville också vara med :). visst är den söööt?^^♥


Kommentarer
Postat av: Rivi

OMG spara till mig. Ta me en bit till mig till skolan imorgon.... jag dör give me

2011-02-20 @ 16:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0