Lördag

Igår kväll åkte jag ju som sagt in till stan och festade:). Vi förade på ett as bra ställe där de var super billigt;P, två shots och två cider för 90 kr (Y):) de gillar vi! Vi drog sen till mango där stämningen skönk så vi åkte hem med sista bussen, ändå skönt de för annars hade vi stannat kvar så vi hade åkt hem bussen 06.40 på morgonen så de va as skönt att komma hem i bra tid! Snart ska jag hoppa in i duschen och få bort all hårspray i håret från igår och fräsha upp mig lite:). Ikväll blir de mys med älsklingen tror jag och melodifestivalen!

Kolla så blond jag var här, jag saknar det! Men gillar ändå mitt mörka underhår, kanske ska göra ljusa slingor på de ljusa kanske?:) mer när de är vår eller till sommarn så ska jag bli riktigt BLOND!! är ju blond men vill de ha de ljusblond :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0