Love

Hej, inte blivit mkt bloggande. Igår var de ju alla hjärtansdag och jag oh micke hade 1 år och 2månader:). Hann inte med bloggandet igår för kom hem och fixade mig sen hämtade micke mig och vi drog till på G och käkade gott sen åkte vi hem för mätta så orkade inge efterätt, men sen käkade micke en bakelse och jag orkade bara liite glass:P. Fick jätte cool och snygg blomma av micke och ett hjärta med geisha choklad i:). Tack babe!

Idag har jag som vanligt vart i skolan och ikväll har Cillispillis vart här hos mig och fikat och snackat:) kollat lite resor för jag vet inte om jag kan åka med några andra kompisar, blir för tätt på för är hemma typ två veckor emellan resorna då så funderar på om jag ska åka innan man börjar skolan istället :( :D.

Imorgon ska jag göra något spännande:D haha åka skidooor! haha har typ aldrig gjort de förr^^ så de ska bli as kul!!! :) sen så blir de träning på friskis imorrn med så blir som en liten träningsdag i morrn:).

Här är bilder från igår på min outfit:)



Topp från H&M, kofta från Gina, Höga shorts (kommer inte ihåg vart ifrån är kanske 2 år gamla).

Kommentarer
Postat av: Riva

Glad alla hjärtans dag gumman!!

Alltid lika snygg love u ;D

2011-02-16 @ 16:52:03
Postat av: ebba

Snyggaste tjejen!:)

2011-02-16 @ 23:14:51
URL: http://ebbaalmroth.blogg.se/
Postat av: ebba

Snyggaste tjejen!:)

2011-02-16 @ 23:15:06
URL: http://ebbaalmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0