"morgon" promenad



Idag börjar jag 12.40 för jag inte har någon i-val, läraren skulle inte vara där idag, skönt med lite sovmorgon:). Jag gick iaf upp efter 10 och gick ut på en timmes promenad:) är de morgon promenad då eller vad kallar man de när de är halv 11?:D. morgon för mig iaf! Jag gick hem till mig från micke och hämtade kläder och tillbax och det tog en timme, hur skönt som helst när det var så fiint väder:). Det var igår jag fick den tanken om att gå promenad för att testa mina nya skor, man typ svävade framm i dom:D haha nej men dem var super sköna så jag är riktigt nöjd! Nu ska jag snabbt käka upp min lunch och sen kuta till skolan:D för om 10 min börjar jag men skolan är bara 3 min ifrån:P. PUuss♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh jag vill också gå ut på en mysig vinterpromenad! Nästa gång får du säga till så drar jag på mig mina gympaskor och kommer på momangen!:)

2011-02-02 @ 16:57:34
URL: http://ebbaalmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0