Nytt i garderoben, smyckes trädet och nagellack lådan


En bild på allt nytt från idag! gick som sagt ner på stan idag, ville kolla efter ett par ljusa jeans och lite smycken men kom hem med ett par andra jeans för de jag tänkte testa fanns inte men hittade dem som är precis lika fast mörkare bara då! Jeansen för 99 kr, de sitter inte så där jätte perfekt ville ha en stl mindre men ja 99 kr? vad gör man inte:D. Fick med mig hem lite annat jag var ute efter också, smycken och brunt nagellack:). Jag brukar oftast inte vara ute efter saker när jag shoppar jag bara köper de jag tycker e fint eller så och de gjorde jag med tröjan jag köpte med, som är nästan precis lika som jag nyligen köpt på hm men a liite anorlunda då:D haha! herregud, nej jag får sluta med sånt här! Bilden är dock inte den bästa men kameran dog så fick ta med mobilen(Y).
Nu ska jag försöka läsa ut en bok så jag kan lämna in den för imorrn är de sista dagen fast man brukar ju ha den lite längre ändå men den här gången ska jag vara duktig^^.. Sen blir det sooova! Puss och god natt♥

Kommentarer
Postat av: Melsa

Nice stuff ;)

Miss you baby!!!!

Ska bli skönt att träffa dig imorgon <3

2011-02-08 @ 22:44:29
URL: http://melsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0