Onsdag!

Yes, om ni sett inlägget tidigare så ser ni att vi kanske ska till cypern i sommar och de hoppas jag verkligen eller jag VET att de kommer bli av!:P. GALET NICE! och jag åker 2 veckor i maj till Kreta, som jag längtar och de är också GALET NICE!

Idag har jag äntligen tränat:D haha! har faktist saknat de när jag inte gjort de i måndags och tisdags:p. Körde på core och danspass och lite mage på gymmet:D och så pressar jag och cilla oss tsm om att vi ska bli viga:D haha! som vi kämpar...  efter de har jag hunnit med att göra nya snikerskakor, duschat och kollar på BB:).. och nu är de dags för mig att sova:) sov inte bäst i natt direkt, kunde inte somna och var tvungen att gå upp tidigare för att jag GICK till skolan idag, i ca 30 min i -20 grader typ! det va helt sjukt kallt om benen eftersom jackan slutade där men annrs va de varmt men benen hade ingen känsel... Godnatt ♥


Detta ska jag bjuda på i morrn och på fredag på praktiken:) De är de sista dagarna nu och de bjuds med grädde med;) mumms!


Kommentarer
Postat av: Melsa

SV: Vi bokade till Magaluf 1 vecka :)

Nästa resa ska planeras snart, vill resa sen i augusti till antingen rhodos eller ayia napa! :D <3

2011-02-24 @ 22:48:09
URL: http://melsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0