Promenix

As fint väder idag, därför gick jag och pojken ut för en spring tur och en promenad för mig:D haha! Va så sega när vi vaknade, sov inte så där jätte länge idag men efter fruskosten så la vi oss i sängen i gen och busade sen somnade nästan igen men dågick vi upp föratt ut åh springa, eller micke var tvungen och jag tvingade mig själv att hänga med:D. Fy så ont i halsen man får när man springer när de är så kallt:O men jag sprang halva och gick halva typ, eller gick mer kanske (a) höhö... Suttit lite vid datan när jag kom hem och snart ska micke till gym och då ska jag städa! och sen blir de lasagne och SOLSIDAN!!:). mer skrivande blir de nog inte idag:p men man får se! ♥

Juste, jag och Ebba har delat upp bikinisarna och dem här fick jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0