Skiiiidor!

Jag somnade ganska sent i natt, eller 1 kanske:D. Jag har blivit van med att somna 11 för att jag ska vara pigg på dagen typ:D. Men jag låg och kollade på resor och jag hittade massor med fina men hittade ett ställe som jag vill åka med micke och kanske ett par till för de var mer romantist än fest ställe:D så får se om man drar dit nångång;)..
Var jätte trött i morse så tvekade först på om jag äns skulle dra för att åka skidor men kände att jag vill inte ha frånvaro så jag drog mig dit och de var tur de säger jag bara! tur att jag inte missade detta, för jävlar va kul det var att åka skidor:D de var första gången för mig och jag var såå nervös men de gick grymt så jag har redan pratat med mamma om att vi kanske ska hyra nästa helg :p hoppas hoppas! ^^. Det bjöds på korv och hamburgare där men var inge hungrig då men nu känner jag mig lite sugen så kanske ska fixa i ordning något att äta snart och sen plugga, sova eller kolla resor:D får se men vid halv 5 ungefär drar jag upp till gymmet och sen blir de core pass:). Ha en trevlig dag och för er som inte åkt skidor, GÖR DET! :D ♥

(tyvärr har jag inga bilder, tror en kompis har och en lärare:D. ville ta men linn hade min mobil och hon satt inne så jag kunde/orkae inte hämta^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0