Söndag!

Jag har inte sån där jätte lust att skriva längre för jag tycker att jag aldrig har något roligt att skriva:P. Idag har jag inte gjort något kul alls! Tjänat lite pengar och innan jag kom igång så satt jag och kollade på polisen som var på vår gård idag för en anledning som jag inte tycker är så speciellt bra/kul att ta upp i bloggen! Jaghar precis kommit hem nästan och jag ska börja plugga på matte b som jag har prov på imorrn:( fårse hur de går:s... Ja så mkt roligare gör jag inte på dagarna^^! men nu måste jag tyvärr plugga sen duscha för familjemiddagen:) puss♥

Kommentarer
Postat av: Melsa

Baby du har alltid saker att skriva och det är alltid kul att läsa dina inlägg! Lägg bara ut lite fler bilder på ditt snygga ansikte ;)

Miss you <3

2011-02-23 @ 00:41:34
URL: http://melsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0