Söndag

Jag skulle egentligen inte jobbat idag heller (på café pelikan) men jag sa ja om jag fick börja 12 och så jobbade jag inte så länge för att jag skulle jobbat med annat med så jag jobbade bara 4 timmar men de är inte så bara när jag jobbade på två olika jobb idag:p. helt slut och hemskt när de var så fint väder idag, kunde ju gått på promenad och sånt istället:D haha. Igår kväll somnade jag nästan direkt efter jobbet sen så kom min älskling så såg vi på melodifestivalen och film på tv sen sov vi! nu ska jag sätta och umgås och fika med familjen:).

Här är två nya favorit toppar som jag har köpt från Edblad och fått från H&M.


Topp som kom hem med massor av annat i H&M paket, en favvo!

Köpt på Edblad i fredags:)


Kommentarer
Postat av: annnica

aaasfina grejeer :)

2011-02-07 @ 17:33:13
URL: http://annicamsidebrand.blogg.se/
Postat av: ebba

åh, gud vad fina saker!! precis som träningskläderna:)

2011-02-07 @ 22:36:51
URL: http://ebbaalmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0