Tisdag

Idag slutade vi lit efter 3 ungefär och det var skönnt kan jag ju säga! Många tycker väl att det är ju inte såå tidigt men jo för mig och klassen är det nog de:D. mitt schema är förjävligt tycker jag! Slutar skolan 16.40 mån-ons fast varanan tisdag slutar jag 15.35 och varje tos-fre 17.30... de är förjävligt! :D. har precis kommit hem och käkat lite mellis som man sa förr, haha! Ägg, avocado och knäckemackor^^. Jag funderar på om jag ska plugga lite till micke kommer hem men de är snart för sen ska vi dra ner på stan snabbt för jag ville kolla lite och han ska köpa något med:). ska förhoppingsvis söka praktik plats med på en jag funderat på men får se om de tar emot:).

Men om jag ska hinna plugga något iaf så ska jag börja nu innan han kommer:P Puss hej♥

bjuder på en snygg bild för hittade inget annat xD hoppas ni gillar den!?

Kommentarer
Postat av: annnica

jae vi gillar...!

2011-02-08 @ 18:13:09
URL: http://annicamsidebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0