Tisdag

Idag fick vi sluta 15.30 istället för 16.40 och bara de gjorde dagen lite bättre:). Jag skickade mess till micke och skrev vad han skulle handla med sig hem och jag tänkte skriva choklad för jag var så sugen men så tänkte jag att nej jag ska bara käka sånt på helger så sket i att skriva med de. Senare när han kommer hem så packar jag upp och i ena påsen så hade han fått med sig 3 stora chokladkakor med sig hem för att dem typ går ut idag så då fick dem ta med sig hem hur mycket de ville, kunde ju inte hålla sig så vi har redan käkat upp en hel och jag har nog ätit mest iaf, man kan ju inte motstå!! men de får jag träna bort i morgon, *host* :p. Jag gjorde jätte god middag idag med:). kyckling och curry pasta på mitt egna recept. Vi säljer sånt på jobbet (café pelikan) men jag vet inte hur de har gjort såsen bara med de varrt as gott! gjorde på grädde, lite mjöl och kryddor och blanda i med kycklingen och massa curry:). Bra mattips kan jag lova:)


Mmm

Pastan ska blandas ned tillsammans med kycklingen!

Till något helt annat!
Jag och mamma skulle få vårat h&m paket för typ 2 veckor sedan men vi fick det aldrig, de stod att den hade kommit till första posten men inte längre, de ska ju runt till en massa och sen posten här men det stod aldrig och vi ringde men dem på hm visste inget och sen så stod det på beställningen att det var outlöst eller nått sånt och då skickar dem väl typ tillbax eller nått men vi hade aldrig fått något brev om det eller så men dem beställde om allt och jag och mamma hade laggt in mer kläder så hoppas denna vecka så kommer vi att få hem ett stort paket :) för ungefär 2400 kr bara jag och mamma:). Nääce! Jag kunde inte motstå att beställa super söta sommar skor heller, funderat på dem här nedan eller ett par liknande men kommer nog ha svårt med de andra parets klack så fick bli dem här! idag bestämmde jag mig att jag ska ha dem:)

H&M 299:-
(om jag inte minns fel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0