Torsdag

När jag vaknade i morse så var jag jätte trött och kroppen var helt off^^ när jag precis nästan hade sminkat klart mig så började jag kallsvettas och hade ont i magen, jag gick och la mig igen ett tag och kände hur trött kroppen var också! så jag ringde till praktiken och sjukanmälde mig.. tycker nästan att det var bäst för lärarna sa igår att åk1 i handel alltså klassen under mig har magsjuka så känns bäst att stanna hemma för att vara säker men trodde inte att jag skulle bli det! Jag somnade om igen direkt och vaknade typ 12.30:O gillar inte att sova för länge;D.

Ska försöka plugga lite idag och sen ska jag fixa mig lite för att sen åka till arlanda:). vill vara pigg då med!



Älskar denna bild!!:D
Min syster gulliga kissemisse Pelle, saknar sötisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0