3 veckor och 21 dagar

Nu är jag klar med städningen:) har dammsugit, skurat golv, diskat, och dammat och torkat toaletterna och så:) och så vattnade jag blommorna och tvätten är i med:D. Imorgon kommer somsagt mickes föräldrar hem:) dom har vart borta i 3 veckor och vi har nu bot här då och gjort allt själva som vi inte är vana att göra annars. De här 3 veckorna har gått bättre än vad jag trodde, verkligen! haha. Men tycker vi har vart jätte duktig, de har typ alltid sett snyggt ut hemma och vi har inte lämnat disken för att man inte orkat eller köpt hem färdig mat, vi har faktist aldrig köpt hem färdig mat vi har lagat själva hela tiden och de va jag lite osäker på men det är ju inte så svårt att göra mat som jag trodde:D haha! Nej men jag är jätte nöjd men veckorna men självklart har vi saknat hans föräldrar:). Vi är nu sugna på att flytta hemifrån, eller hyra typ:) någon som vet som vill hyra ut?:D höhö...

Hans föräldrar har frågat hela tiden vad vi vill ha och jag har inte velat ha något specielt men sen när jag såg att Kenza hade köpt skit snygga bikinisar från Thailand så skickade vi bilderna till dom så de önskade jag mig och även Ebba, en klass kompis ville ha så vi två ska få två ivar:). Tyvärr så hittade dom ingen av dem på bilderna som vi hade skickat men samma modell iaf:) så vi ska nog få en svart/vit randig istället och sen skulle mickes mamma välja färger på den andra själv så jag vill se de nu:) är jätte nyfiken haha! Jag kan senare visa dom här på bloggen när jag fått dom:).

Här är bilderna på Kenzas bikini som vi skickade, super snygga!




Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh vad jag är nyfiken nu på vad det blir!



Åh, tänkte du! Typiskt då.. Ja det borde vi!:D

2011-02-02 @ 19:00:43
URL: http://ebbaalmroth.blogg.se/
Postat av: annica

gryyymt fina :)

2011-02-02 @ 23:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0